پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228040
شناسايي کل بيماران اختلالات روان‌پزشکي در شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1396/02/12 15:10:48
نمایش : 1113
رئيس شبکه بهداشت درمان شهرستان فارسان از شناسايي کل بيماران اختلالات روان‌پزشکي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر مجيد فاضلي در همايش فعالان عرصه سلامت که در رابطه با افسردگي و زندگي سالم  توام با شادي برگزار شد گفت: افسردگي نه تنها در سلامت جسمي و رواني افراد بلکه در اطرافيان آنها نيز تاثير گذاشته و سازگاري با خود، جامعه، محيط، انتقاد پذيري، عکس العمل در برابر حوادث را دچار مشکل مي کند.

وي اضافه کرد: ورزش منظم، روابط سالم، مثبت انديشي، هم کلامي با ديگران و ساده زيستي کمک شاياني به درمان افسردگي مي کند.

فاضلي با اشاره به شيوع کمتر مشکل افسردگي در ايران در مقايسه با ديگر کشورها گفت: ارتباط و تعامل بالا در خانواده ها، احترام به سالمندان، همسايه، بزرگترها و پدر و مادرها، مواردي است که در کاهش ميزان ابتلا به افسردگي در ايرانيان موثر بوده است.

وي در ادامه افزود:در سال گذشته با توجه به طرح تحول سلامت توانستيم  5 نفر روانشناس باليني را جذب و با توجه به جذب روانشناسان توانستيم پيشرفت بسيار خوبي نسبت به شناسايي وغربالگري افسردگي داشته باشيم.

وي تصريح کرد: با توجه به جذب روانشناسان  نسبت به غربالگري و شناسايي بيماران و رانپزشکي و افسردگي و درمان آنها اقدامات قابل توجهي  صورت گرفته از جمله شناسايي 3184 نفر بيماران اختلالات رواني و2080 نفر بيماران  اختلالات افسردگي  و درمان411 نفر  از بيماران افسردگي که جاي بسي خرسندي دارد.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html